4en3rgY Romania
[PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC 2z8bv910

4en3rgY Romania


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

[PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1[PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC Empty [PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC la data de Dum 19 Mar 2017, 8:23 pm

Viorel

Viorel
Fondator
Descriere: Acest plugin este un vip mai avansat pentru modul clasic.
Beneficii:
Primiți 150 HP&AP la fiecare spawn (puteți modifica prin cvar-uri)
Primiți 10 HP&AP pe kill,respectiv 15 HP&AP pe headshot (puteți modifica prin cvar-uri)
Primiți 1000$ pe kill,respectiv 1500$ pe headshot. (puteți modifica prin cvar-uri)
Aveți acces la meniul pentru vip (vedeți în poze.)
Puteți sări de 2 ori. (puteți modifica prin cvar-uri)
Apăreți ca VIP în tabscore (TAB)
La fiecare spawn primiți 1 he,2 flash.

Cod:
#define VIP_LEVEL ADMIN_LEVEL_H -> FLAGUL VIP-ului (T)

new const gTitle[] = "Beneficii Membru V.I.P" -> Titlul care o să apară în motd.
new Prefix[] = "ULTRACS.RO - V.I.P"; -> Prefix-ul din fața mesajului.

#define CONTACT "Id_contact@yahoo.com" -> Id-ul de contact.


Descărcare: [sursa=Sursă(.sma)]#include
#include
#include
#include
#include
#include

#pragma tabsize 0;

#define PLUGIN "Vip Clasic"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Challenger."

#define VIP_LEVEL ADMIN_LEVEL_H

new const gTitle[] = "Beneficii Membru V.I.P"
new Prefix[] = "ULTRACS.RO - VIP";

#define COLOR "^x04"
#define CONTACT "Id_contact@yahoo.com"

#define is_user_vip(%1)   (get_user_flags(%1) & VIP_LEVEL )

const TASK_ID = 12323;

new jumpnum[33] = 0
new bool:  dojump[33] = false
new cvar_vip_health, cvar_vip_armor, cvar_vip_ap_kill, cvar_vip_hp_kill, cvar_vip_ap_hs, cvar_vip_hp_hs , cvar_vip_money_kill, cvar_vip_money_hs, cvar_vip_jumps
new maxplayers
new gmsgSayText

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "p_Spawn", 1);
register_event( "DeathMsg" , "DeathMsgEvent" , "a" );

cvar_vip_armor = register_cvar("vip_spawn_armor", "150") //Armura la spawn
cvar_vip_health = register_cvar("vip_spawn_health", "150") //Viata la spawn

cvar_vip_ap_kill = register_cvar("vip_kill_armor", "10") //Armura pe kill
cvar_vip_hp_kill = register_cvar("vip_kill_health", "10") //Viata pe kill

cvar_vip_ap_hs = register_cvar("vip_hs_armor", "15") //Armura pe Hs
cvar_vip_hp_hs = register_cvar("vip_hs_health", "15") //Viata pe Hs

cvar_vip_money_kill = register_cvar("vip_kill_money", "1000") //Bani pe un kill
cvar_vip_money_hs = register_cvar("vip_hs_money", "1500") //Bani pe un hs

cvar_vip_jumps = register_cvar("vip_max_jumps", "1") //De cate ori poate sari

//register_clcmd("say /vmenu","UltracsMenu");
//register_clcmd("say_team /vmenu","UltracsMenu");

register_clcmd("say /vips", "print_adminlist", 1)
                 register_clcmd("say /vip", "Motd");

maxplayers = get_maxplayers()
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")

register_event( "ResetHUD", "ev_ResetHud", "be" );
}
public p_Spawn(id){

if(get_user_flags(id)  & VIP_LEVEL )
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
                                   set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar_vip_health) )
set_user_armor(id, get_pcvar_num(cvar_vip_armor) )
UltracsMenu(id);
}

}

public client_putinserver ( id )
{
if ( is_user_vip ( id ) )
{
ColorChat ( id, "!g[!t%s] VIP-ul!t %s!g se conecteaza.", get_name ( id ) , Prefix );
}
}

public DeathMsgEvent()
{
new iKiller = read_data( 1 );
new headshot = read_data( 3 );

if(get_user_flags(iKiller) & VIP_LEVEL )
{
                     set_user_health(iKiller, get_user_health(iKiller) + get_pcvar_num(cvar_vip_hp_kill) )
                     set_user_armor(iKiller, get_user_armor(iKiller) + get_pcvar_num(cvar_vip_ap_kill) )
                                       cs_set_user_money( iKiller, cs_get_user_money( iKiller ) + get_pcvar_num(cvar_vip_money_kill ) );

if(headshot)
                     set_user_health(headshot, get_user_health(headshot) + get_pcvar_num(cvar_vip_hp_hs))
                     set_user_armor(headshot, get_user_armor(headshot) + get_pcvar_num(cvar_vip_ap_hs))
                                       cs_set_user_money(headshot, cs_get_user_money( headshot ) + get_pcvar_num(cvar_vip_money_hs));
}


}

public ev_ResetHud( id )
{
set_task( 0.1, "addviptab", id + TASK_ID );
}
public addviptab( taskid )
{
new i_Index = taskid - TASK_ID;

if( get_user_flags( i_Index ) & VIP_LEVEL )
{
message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "ScoreAttrib" ) );

write_byte( i_Index );
write_byte( 4 );

message_end( );
}
}

public UltracsMenu(id) {
if( get_user_flags( id ) & VIP_LEVEL ) {
new menu = menu_create ("\yNUME.\rULTRACS.\yRO \d[VIP MENU]", "CaseMenu");
menu_additem(menu, "\yM4A1", "1");
menu_additem(menu, "\yAK47", "2");
menu_additem(menu, "\yMP5 NAVY", "3");
menu_additem(menu, "\yAWP", "4");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0 );
}
else
{
ColorChat(id, "!tNU ESTI V.I.P ! Pentru a cumpara adauga: Y!M %s", CONTACT)
}
}

public CaseMenu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
return 1;
}

new data [6], szName [64];
new access, callback;
menu_item_getinfo (menu, item, access, data,charsmax (data), szName,charsmax (szName), callback);
new key = str_to_num (data);

switch (key)
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales M4A1 !", Prefix);
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales AK47 !", Prefix);
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !gAi ales MP5 NAVY !", Prefix);
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 254);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 256);
ColorChat(id, "!t[%s] !g Ai ales AWP !", Prefix);
}
}

menu_destroy (menu);
return 1;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}

new nbut = get_user_button(id)
new obut = get_user_oldbutton(id)

if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
{
if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL )
{
if(jumpnum[id] < get_pcvar_num(cvar_vip_jumps))
{
dojump[id] = true
jumpnum[id]++
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}

if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
jumpnum[id] = 0
return PLUGIN_CONTINUE;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_PostThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL )
{
if(dojump[id] == true)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity, velocity)
dojump[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock get_name( id )
{
new name[ 32 ];
get_user_name( id, name, sizeof ( name ) -1 );

return name;
}

public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & VIP_LEVEL)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s [Membrii V.I.P] - ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Nu sunt Membrii V.I.P conectati !")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0])  {
format(contactinfo, 111, "%s Y!M -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}

print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}

public Motd(id) {
       new iCfgDir[32], iFile[192];
       
       get_configsdir(iCfgDir, charsmax(iCfgDir));
       formatex(iFile, charsmax(iFile), "%s/vip.html", iCfgDir);

       show_motd(id, iFile, gTitle);
}

stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, Jucatori[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)

replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // Culoarea Verde
replace_all(msg, 190, "!n", "^1") // Culoarea Normala a Chat-ului (galben)
replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // Culoarea Echipei : CT = Albastru | T = Rosu.

if (id) Jucatori[0] = id; else get_players(Jucatori, count, "ch")
{
for (new Y = 0; Y < count; Y++)
{
if (is_user_connected(Jucatori[Y]))
  {
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, Jucatori[Y])
write_byte(Jucatori[Y]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1048{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/[/sursa]

[sursa=vip.html]
BENEFICII V.I.P:

In fiecare respawn 200 HP & AP.
+10 HP & AP - KILL | +15 HP & AP - HEADSHOT
+1000$ - KILL | +1500$ - HEADSHOT
Acces la meniul pentru V.I.P (M4A1 / AK47 / MP5 / AWP + DEAGLE)
1 HE / 2 FLASH / 1 SMOKE in fiecare runda.
Se anunta conectarea ta pe server.
Poti sari de 2 ori.
Apari in /vips

PRET:

VIP 15 ZILE = 2 Euro
VIP 30 ZILE = 4 Euro
VIP PERMANENT = 6 Euro
Contact - [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[/sursa]

Nume: VIP CLASIC
Versiune: 1.0
Autor: Challenger.

Instalare:
1. Fișierul vip_clasic.sma îl puneți in addons/amxmodx/scripting
2. Fișierul vip_clasic.amxx îl puneți in addons/amxmodx/plugins
3. Intrați în fișierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma:
Cod:
vip_clasic.amxx
4. Alti pasi necesari....

Cvar-uri (se adauga in fisierul amxmodx\configs\amxx.cfg):

vip_spawn_armor 150 - Câtă armură să primească vip-ul la spawn.
vip_spawn_health 150 - Câtă viață să primească vip-ul la spawn
vip_kill_armor 10 - Câtă armură să primească pe kill
vip_kill_health 10 - Câtă viață să primească pe kill
vip_hs_armor 15 - Câtă armură să primească pe headshot.
vip_hs_health 15 - Câtă viață să primească pe headshot.
vip_kill_money 1000 - Câți bani să primească pe kill
vip_hs_money 1500 - Câți bani să primească pe headshot.
vip_max_jumps 1 - De câte ori să sară vip-ul în plus. (1 = 2 / 2 = 3)

Comenzi administrative (se tastează în consolă și trebuie să fiți administrator):

Comenzi publice (se tastează în joc prin apăsarea tastei Y):

/vmenu - Afișează meniul de arme.
/vips - Arată vipii online
/vip - Arată beneficiile în motd.

Module necesare (se șterge ; din fața modulului de mai jos; acestea le gasiți în fișierul amxmodx\configs\modules.ini):

Imagini:
Spoiler:
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]



Salut Vizitator Ai postat un numar de 0 mesaje
Te-a inscris pe data de
Ultima vizita a fost in
Si sa il salutam pe CCJorge , ultimul membru inregistrat pe 4en3rgY
Respect Vizitator
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

2[PLUGIN ULTRACS] VIP CLASSIC Empty Eroare la data de Lun 07 Oct 2019, 12:19 am

Alexandru27

Alexandru27
Membru
Nu mi se compileaza frt.. Crying or Very sad

Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum